Päiväkirjat

Perjantai 2.6.2017

Rakas päiväkirja,

aamulla heräsimme ja suuntasimme kohti aamupalaa, siellä saimme toimintaohjeet ja muut asia käytiin läpi. Kello 11:20 lähdimme treeneihin, joissa harjoiteltiin miten näyttää korintekijältä. Treenit loppui ja palasimme hotellille ja menimme suoraan syömään.

Klo 15.30 meidän piti lähteä rannalle, mutta Ville oli myöhässä, joten lähdimme sinne klo 15.40 suunnilleen. Rannalla uimme ja hypimme aalloissa ja etsimme simpukoita. Osa pelaajista hautasi Linnean hiekkaan ja kaikilla oli hauskaa.

Rannalta palattuamme osa meni vielä hotellin uima-altaalle, jossa osa teki harjoituksiin kuuluvia aktivointeja veteen  sovellettuna. Uintien jälkeen menimme syömään, jossa Ville sai rangaistuksen myöhästymisestään ja rangaistus oli Minni-Hiiren välkkyvä rusetti. Panta, jota piti pitää päässään niin kauan, kunnes joku muu hölmöilee.

Nyt kello 20:33, jokainen tekee omia juttuja ja valmistautuu huomisiin peleihin. Hyvää yötä :)

Inka Ruonaniemi

Rakas päiväkirja,

aamupalalle heräsimme klo 9.00. Hyvän aamupalan jälkeen lähdimme päivän treeneihin. Harjoittelimme eilisestä pelistä jääneitä virheitä. Treenit kestivät kaksi tuntia, jonka jälkeen llähdimme lounaalle.

Loistavan lounaan jälkeen menimme läheiselle rannalle. Rannalta lähdettyä tulimme takaisin hotellille. Pienen uinnin jälkeen oli ruoka. Ruuan jälkeen valmistauduimme huomisiin peleihin.

Atte Turunen

Torstai 1.6.2017

Rakas Biddy-päiväkirjani,

Heräsin tänään 8.13. Minä, Mila ja Wilma menimme aamupalalle klo 9.00 ja sitten mentiin valmistautumaan treeneihin, jotka alkoivat klo 10.00. Treenien jälkeen kaikki muut pääsivät mua ja Milaa ennen kyydillä hotellille ja me jäätiin odottamaan kahdestaan sitä kyytiä. Onneksi saimme katsella poikien harjoituksia, joten aika ei käynyt pitkäksi.

Kun pääsimme hotellille niin piti mennä jo suoraan syömään. Syömisen jälkeen menimme kaikki uimaan (myös pojat) ja Härski sanoi meille, että pitää levätä ja ei saa uida. Klo 13.45 vaan olla noin 20-30 min, ennen kuin lähdimme peliin.

Tytöt sai mennä katsomaan poikien peliä noin 13 minuuttia ja sitten alkoi palaveri Aapon kanssa. Pojat hävisivät pelin ja me tytöt voitettiin joku joukkue. Pojat tulivat katsomaan meijän peliä hetkeksi.

Pelin jälkeen palasimme hotellille ja viisitoista yli yhdeksän menimme syömään. Sen jälkeen palasimme huoneeseen ja kirjoitan tätä nyt.

Täällä Espanjassa on ollut tosi kivaa ja en malta odottaa huomista!

Emma Ahola

Rakas päiväkirja,

Aamupalalle heräsimme 8.30. Maittavan aamupalan jälkeen suuntasimme treeneihin.

Treeneissä harjoittelimme paljon puolustusta. Treeneistä matkamme jatkui lounaalle. Luonas maistui erinomaiselta kovien treenien jälkeen.

Pienen uinnin ja levon jälkeen oli meidän ensimmäisen kansainvälisen pelin vuoro. Sen me kuitenkin hävisimme. Ensimmäinen puoliaika pelistä meni katsellessa vastustajan scoraamista. toisella puoliajalla asiat parani, eikä me hävitty sataa pistettä (varmaan).

Loppu ilta kului katsoessa tyttöjen peliä ja syömällä päivällistä. eikä enää lopulta harmittanut, pelistä tullut tappio, loistavan päivällisen jälkeen.

Eetu Hytönen

Keskiviikko 31.5. 2017

Tänään 31.5. keskiviikkona lähdimme Helsinki-Vantaan lentokentältä kohti Malagaa. Lento lähti klo 6:10. Lento oli pitkästyttävä, mutta suurin osa siittä meni nukkuessa.

Laskeuduimme Malagan lentokentälle klo 10 maissa. Sen jälkeen menimme bussilla hotelli Nusiasolille. Klo 11:30 menimmme luonaalle ja sitten valmistautumaan treeneihin.

Lädimme klo 14 aikoihin kävelemään treenipaikalle. Treenien jälkeen kävelimme takaisin hotellille paahtavassa kuumuudessa. Kun pääsimme takaisin hotellille kävin suihkussa. Sen jälkeen kävimme Emman kanssa Mercadona kaupassa ja menimme altaalle. Altaalta tultuamme menimme välipalalle, jonka jälkeen meillä oli vapaa-aikaa ennen päivällistä.

Vapaa-ajalle menimme altaalle uimaan ja sitten klo 19.00 oli päivällinen. Päivällisellä lupauduin (vapaaehtoisesti) tämän kirjoituksen tekemiseen. Päivällisen jälkeen meillä oli vapaata ilta ja ensimmäiseksi kävimme kaupassa. Sitten palasimme huoneeseemme ja nyt kirjoitan tätä päiväkirjaa.

On ollut kiva päivä ja on mahtavaa olla Espanjassa!

Mila Viitanen

Tapasimme lentokentällä keskiviikkon klo 4:30. Lennolla kaikki olivat todella väsyneit' paitsi Atte ja Veeti. Kun saavuimme Malagan lentokentälle, otimme kamat ja siirryimme Härskin halpamatkalle.

Olimme hotellilla vähän nälissään, mutta ei kauaa. Pääsimme vihdoin syömään todella hyvää ruokaa. Sen jälkeen oli Härskin palopuhe.

Keli kuumeni koko ajan, mutta vielä enemmän kuumeni kun kauhajokelaiset (Jussi Ikkelä ja Roni Holma) astuivat ulos hotellista. Sen jälkeen lähdimme reeneihin, johon oli todella pitkä ja kuuma matka, koska Jussi ja Roni olivat mukana. Treenit meni hyvin ja Rasmus Ylimäki voitti pudotuksen.

Kun saavuimme hotellille, yllätys yllätys, Veeti ja Atte olivat energisia. Kävimme kaupassa ja sen jälkeen menimme uimaan. Uimassa menimme hippaa.

Jouduttiin lopettamaan uimiset koska piti mennä välipalalle. Välipalan jälkeen chillattiin altaalla, jonka jälkeen menimme syömään päivällistä. Jälleen kerran hyvää ruokaa!

Päivällisen jälkeen oli taas Härskin palopuhe. Sitten menimme leikkipaikalle leikkimään hippaa, jonka jälkeen joktut kävivät kaupassa. Sitten menimme huoneisiin ja aloimme rauhoittua.